کرملین: روسیه حملات اسرائیل به دمشق را محکوم می‌کند-راهبرد معاصر
هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه ایران در لاذقیه نشست انتقال نظامیان زن ارتش رژیم صهیونیستی از مرز مصر به داخل نوار غزه حملات توپخانه‌ای و پرواز گسترده هواپیما‌های صهیونیست‌ها در آستانه تهاجم زمینی به لبنان ادعای معاریو درباره جزئیات جدید ترور دبیرکل حزب الله لبنان گردان‌های سید الشهداء عراق: اجازه محاصره لبنان را نخواهیم داد طالبان: شماری از اعضای داعش در افغانستان را بازداشت کردیم آمریکا چند هزار نیروی جدید به غرب آسیا اعزام می‌کند بایدن: باید فورا به آتش بس دست یابیم! ورود نیرو‌های کماندوی رژیم صهیونیستی به لبنان | احتمال آغاز حمله زمینی طی ساعات آینده نبیه بری: لبنان به مفاد توافق درباره آتش بس و اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ پایبند است واکنش پیونگ یانگ به ادعای زلنسکی درباره همکاری کره شمالی با روسیه واشنگتن‌پست: حمله زمینی محدود اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در «ایلات» بایدن: باید از وقوع جنگ فراگیر جلوگیری شود تبدیل حیفا به شهر ارواح پس از شلیک موشک بالستیک حزب‌الله

کرملین: روسیه حملات اسرائیل به دمشق را محکوم می‌کند

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه با اشاره به اینکه جغرافیای درگیری‌‌ها در حال گسترش است، اعلام کرد که روسیه حملات اسرائیل به سوریه را محکوم می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 01
کد خبر: ۲۵۸۹۱۳

به گزارش راهبرد معاصر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه با تاکید بر اینکه جغرافیای درگیری‌ها در حال گسترش است، اعلام کرد که روسیه حملات اسرائیل به دمشق را محکوم می‌کند.

 

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه افزود: جغرافیای درگیری‌ها در حال گسترش است و این مسئله نگران کننده است.

 

پسکوف با تاکید بر اینکه با دوستان سوریه‌ای خود در تماس دائم هستیم، گفت: ناتو در دوره ریاست روته دبیرکل جدید این ائتلاف، همان رویکرد و مسیر قبلی خود را ادامه خواهد داد.

 

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه با اشاره به موضع دبیر کل جدید ناتو علیه روسیه گفت: روته به خوبی برای مسکو شناخته شده است، او مواضع غیرقابل قبولی را در قبال روسیه اتخاذ کرده است.

 

 پسکوف افزود: هرگونه مذاکرات درباره توافق استارت باید با درک شرایط تغییر یافته انجام شود.

 

براثر تجاوز وحشیانه شب گذشته رژیم صهیونیستی به دمشق، سه غیرنظامی شهید و 9 نفر زخمی شدند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده